پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
۱۷:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ کد خبر: ۹۶۰۵۰۳۶۰۳
فیلم و سینمای ایران

نگاهی به فیلم‌های جدید اکران در سینماهای کشور

دور جدید فیلم‌ها با اکران «گذر موقت»، «بیست‌‌ویک روز بعد» و «پا تو کفش من نکن» شروع و قرار است «زادبوم»، «فصل نرگس» و «سارا و آیدا» نیز به چرخه اکران سینماها اضافه شوند.

به گزارش صبا،دور جدید فیلم‌های سینماها چند روزی است که با اکران «گذر موقت» از افشین هاشمی، «بیست‌‌ویک روز بعد» از خردمندان و «پا تو کفش من نکن» از فرحبخش شروع شده و قرار است از ۱۸مردادماه، «زادبوم» از ابوالحسن داوودی، «فصل نرگس» از نگار آذربایجانی و «سارا و آیدا» از مازیار میری نیز به چرخه اکران سینماها اضافه شوند و جایگزین فیلم‌های قدیمی‌تر شوند.

 

بجز فیلم فرحبخش که فیلمی کمدی و البته جنجالی است و بعید نیست مانند فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» پس از مدتی و تحت فشارهای فراسازمانی از نمایش پایین کشیده شود، سایر فیلم‌ها پتانسیل زیادی برای فروش در سینماها ندارند و بعید است بیش از یک یا دومیلیارد فروش داشته باشند. البته باید به فیلم تحسین‌شده محمدرضا خرمندان؛ «بیست‌‌ویک روز بعد»، اشاره کرد که ازجمله فیلم‌های باکیفیت و آبرودار سینمای داستانی امسال است که مورد توجه جشنواره فیلم کودک اصفهان نیز قرار گرفت و قدرت جذب مخاطب عام و خاص را به‌طور یکجا دارد.

 

فیلم‌های جدید اکران,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

«گذرموقت»/ افشین هاشمی

افشین هاشمی که بیشتر به‌عنوان بازیگر تئاتر و بعدتر سینما و تلویزیون شناخته شده است، در سومین تجربه کارگردانی‌‌اش در سینما بعد از «خسته نباشید»، فیلم «گذر موقت» را از یازدهم مرداد روانه سینماها کرده است.

 

فیلم «گذر موقت» یک فیلم شاد، مفرح و کمدی است که در آن تعداد زیادی از بازیگران شناخته‌شده حضور دارند ودر خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دو مرد در شبی تاریک تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.»

 

اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبدالهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی و شقایق دهقان، هومن برق‌نورد و لادن مستوفی در این فیلم به‌عنوان بازیگر حضور دارند و تهیه‌کنندگی فیلم را مهدی رحمانی بر عهده دارد.

 

احسان برآبادی طراح پوستر «گذر موقت»، ضمن حفظ فضای مفرح و فانتزی فیلم، باتوجه به حال و هوای جاری در فیلم برای طراحی‌اش نگاهی به پوسترهای فیلم‌های علی حاتمی داشته است.

 

افشین هاشمی درباره گونه کمدی فیلم و شکل اجرای آن در مقایسه با کمدی‌‌های مرسوم این روزهای سینمای ایران گفته است: فیلم سینمایی «گذر موقت» یک فیلم سرخوش است اما لزوماً کمدی نیست. مخاطب عواطف مختلف مانند شادی و غم را تجربه می‌کند و در پایان با دست پر از سالن خارج می‌شود، یعنی تماشاگران هنگامِ دیدنش هم شاداب شده‌اند و هم به آنچه دیده‌اند فکر خواهند کرد.

 

عمده سکانس‌‌های این فیلم در شب فیلمبرداری می‌شود. «گذر موقت» دومین همکاری مشترک مهدی رحمانی با افشین هاشمی بعد از فیلم «برف» است.

 

فیلم‌های جدید اکران,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

«بیست‌‌ویک روز بعد»/ محمدرضا خرمندان

اولین فیلم بلند داستانی خرمندان هرچند خیلی در جشنواره امسال فجر دیده نشد، در جشنواره فیلم کودک اصفهان بسیار مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت و در این وانفسای سینمای کمدی این روزهای سینمای ایران، پیشنهاد بسیار خوبی برای دوستداران سینمای قصه‌گو و حتی کودکان و نوجوانان به حساب می‌آید.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه‌رو می‌شود: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابری شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می‌شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه‌هاشون جیغ می‌کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده….»

 

فیلمبرداری «بیست‌‌ویک روز بعد» در حاشیه تهران و کرج انجام شده است. مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینمای ایران که پیش از این با بازی در فیلم سینمایی« ابد و یک روز» دیده شد، نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. ساره بیاتنیز با گریمی متفاوت در نقشی تازه در این فیلم جلوی دوربین رفته است.حمیدرضا آذرنگدر این فیلم نقش صاحب یک گیم‌نت به نام «داریوش» را بازی می‌کند. حمیدرضا آذرنگ و ساره بیات که سال گذشته با فیلم «آاادت نمی‌کنیم » در جشنواره حضور داشتند، امسال برای دومین‌بار در «بیست‌‌ویک روز بعد» با یکدیگر همبازی شده‌اند.

 

«بیست‌‌ویک روز بعد» اما در سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به کسب هفت پروانه زرین(بهترین فیلم نوجوان، دو جایزه بهترین بازیگر، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، فیلم منتخب یونیسف ایران، جایزه عشقی بزرگ برای جهانیان) شد.

 

«بیست‌‌ویک روز بعد» از ۱۱مردادماه۹۶ به سرگروهی پردیس کورش به نمایش عمومی درآمده است.

 

فیلم‌های جدید اکران,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

«پا تو کفش من نکن!»/ محمدحسین فرح‌بخش

پنجمین ساخته محمدحسین فرحبخش بعد از «عطش»، «مستانه»، «آبنبات چوبی» و «زندگی خصوصی»، فیلمی کمدی است که از آغاز اکرانش با حاشیه‌‌های ریز و درشت ازجمله عدم اکران در سینماهای هنری مواجه شد.

 

فرحبخش درباره نمایش فیلمش و عدم نمایشش در سینماهای حوزه گفت: من به‌عنوان کارگردان فیلم نظر وزارت ارشاد را قبول ندارم زیرا معتقدم «پا تو کفش من نکن» فضای مفرح و شادی دارد که از رده سنی دو تا نودساله می‌توانند آن را ببینند. افرادی که دنبال مسائل سیاسی هستند می‌خواهند به وزارت ارشاد برای مقاصد سیاسی خود فشار بیاورند و به همین دلیل فیلم ما را وجه‌المصالحه قرار داده‌اند وگرنه فیلم ما سالم، مفرح و طنز است. فرحبخش با بیان این‌که هیچ فیلمی در جمهوری اسلامی نمایش داده نمی‌شود که بنیان خانواده را خراب کند، ادامه داد: بعد از سی‌وپنج سال فعالیت کاری با اطمینان می‌گویم که فیلم‌های سینمایی از ده‌ها فیلتر رد می‌شوند و امکان ندارد که مسئله غیراخلاقی و غیرشرعی در فیلمی باشد و اکران شود. همه این مسائل توطئه علیه سینمای ایران است که در ادوار مختلف بوده و امروز بیشتر هم شده است. افرادی که بیرون حوزه ارشاد هستند با وزارت ارشاد رابطه خوشی ندارند و دوست دارند کاری کنند که سینما و اهالی آن شادی انتخابات را نبینند و به سال‌ها قبل برگردند.

 

روزنامه‌‌ها و وب‌سایت‌‌های اصولگرا نیز قبل از نمایش فیلم و در روزهای آتی نیز به‌شدت از اکران این فیلم انتقاد و خواستار عدم اکران آن شدند. در یادداشت یکی از این روزنامه‌‌ها می‌خوانیم: در حالي كه سينماي جهان دوباره به سمت جذب خانواده‌ها به سينماها گام برمي‌دارد و فيلم‌هاي مناسب براي تمامي اعضاي خانواده بيشترين ميزان استقبال را در سينماها دارند، در ايران فيلم‌هايي توليد مي‌شود كه نمي‌شود آن‌ها را با همه اعضاي خانواده ديد؛ سينمايي كه تلاش دارد سينما را از محيطي خانوادگي به فضايي تبديل كند كه فيلم‌ها صرفاً با رده‌بندي سني قابل مشاهده باشند. گفته شده كه «پا تو كفش من نكن» قرار است براي كودكان زير۱۲سال ممنوع شود اما سامانه فروش اينترنتي اين فيلم هيچ اشاره‌اي به چنين محدوديتي ندارد و صرفاً اين كار را مي‌توان در ادامه تبليغات و خبر‌سازي براي اين فيلم دانست. حتي اگر چنين رده‌بندي سني اعمال شود، آيا داستان اين فيلم براي نوجوانان زير۱۸سال مناسب است؟! با ناديده گرفتن حقوق خانواده‌ها در داشتن يك سينماي سالم، قطعاً در آينده با كاهش حضور خانواده‌ها در سينما شاهد افت فروش و ضرر اقتصادي به بدنه سينما خواهيم بود.

 

فیلم‌های جدید اکران,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

«فصل نرگس»/ نگار آذربایجانی

جدیدترین فیلم نگار آذربایجانی بعد از «آیینه‌‌های روبه‌رو»، قرار است از ۱۸مرداد و بعد از فیلم «رگ خواب» در سینماها به نمایش درآید؛ فیلمی که از همین حالا درگیر حاشیه‌‌ها و صحبت‌‌های جنجالی سرمایه‌گذار و مجرب طرح‌‌اش شده است. حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف در هفته‌‌های اخیر مصاحبه‌ای با یک وب‌سایت اینترنتی داشته است که بخش‌‌های مهمی از آن با اصطلاح و هشتگ ژن خوب به‌سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود و احتمالا نمایش فیلم را نیز با حاشیه‌‌هایی همراه خواهد کرد که خیلی به فیلم و کیفیتش مربوط نیست.

 

«فصل نرگس» با شعار «تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمی‌دونی» اثری پربازیگر است و از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر كشيده است.

 

يكتا ناصر، ريما رامين‌فر، پژمان بازغی و امير آقايی بازيگران اصلی فيلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هايی همچون گوهر خيرانديش، شايسته ايرانی، محمدرضا هدايتی، صالح ميرزاآقايی، شيرين اسماعيلی و شبنم گودرزی بازیگران «فصل نرگس» را تشکیل می‌دهند. بنياد سينمايی فارابی و موسسه فرهنگی، هنری آواي هنر سلامت نيز از فيلم «فصل نرگس» پس از ساخت و توليد باتوجه به ارزش‌های موضوعی مفهومی و محتوايی فيلم حمايت كرده‌اند.

 

نکته قابل تحسین در «فصل نرگس» دغدغه فیلمساز است. آذربایجانی پیش از این دست به ساخت فیلمی دغدغه‌مند زده بود و با ساخت «فصل نرگس» ثابت کرد کارگردانی است که به سراغ موضوعات کمتر مطرح‌شده در سینمای ایران می‌رود اما کاش در این فیلم نیز به پرداخت بهتری برای موضوع مورد نظرش فکر می‌کرد.

 

سایر فیلم‌های آماده نمایش از ۱۸مرداد

«سارا و آیدا» از مازیار میری و «زادبوم» از ابوالحسن داوودی ازجمله فیلم‌هایی هستند که قرار است از چهارشنبه در سینماها به نمایش درآیند و به‌دلیل این‌که تاریخ نمایش این فیلم چند مرتبه تغییر کرده است و قبلا در این صفحه به معرفی آن‌ها پرداختیم از تکرار مکررات خودداری کردیم.

 

 

 

 

  • 13
  • 4
۵۰%
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
بزرگمهر بختگان زندگینامه بزرگمهر بختگان حکیم بزرگ ساسانی

تاریخ تولد: ۱۸ دی ماه د ۵۱۱ سال پیش از میلاد

محل تولد: خروسان

لقب: بزرگمهر

حرفه: حکیم و وزیر

دوران زندگی: دوران ساسانیان، پادشاهی خسرو انوشیروان

ادامه
صبا آذرپیک بیوگرافی صبا آذرپیک روزنامه نگار سیاسی و ماجرای دستگیری وی

تاریخ تولد: ۱۳۶۰

ملیت: ایرانی

نام مستعار: صبا آذرپیک

حرفه: روزنامه نگار و خبرنگار گروه سیاسی روزنامه اعتماد

آغاز فعالیت: سال ۱۳۸۰ تاکنون

ادامه
یاشار سلطانی بیوگرافی روزنامه نگار سیاسی؛ یاشار سلطانی و حواشی وی

ملیت: ایرانی

حرفه: روزنامه نگار فرهنگی - سیاسی، مدیر مسئول وبگاه معماری نیوز

شغل های دولتی: کاندید انتخابات شورای شهر تهران سال ۱۳۹۶

حزب سیاسی: اصلاح طلب

یاشار سلطانیبیوگرافی یاشار سلطانی

ادامه
زندگینامه امام زاده صالح زندگینامه امامزاده صالح تهران و محل دفن ایشان

نام پدر: اما موسی کاظم (ع)

محل دفن: تهران، شهرستان شمیرانات، شهر تجریش

تاریخ تاسیس بارگاه: قرن پنجم هجری قمری

روز بزرگداشت: ۵ ذیقعده

زندگینامه امامزاده صالح

باورها و اعتقادات مذهبی، نقشی پررنگ در شکل گیری فرهنگ و هویت ایرانیان داشته است. احترام به سادات و نوادگان پیامبر اکرم (ص) از جمله این باورهاست. از این رو، در طول تاریخ ایران، امامزادگان همواره به عنوان واسطه های فیض الهی و امامان معصوم (ع) مورد توجه مردم قرار داشته اند. آرامگاه این بزرگواران، به اماکن زیارتی تبدیل شده و مردم برای طلب حاجت، شفا و دفع بلا به آنها توسل می جویند.

ادامه
شاه نعمت الله ولی زندگینامه شاه نعمت الله ولی؛ عارف نامدار و شاعر پرآوازه

تاریخ تولد: ۷۳۰ تا ۷۳۱ هجری قمری

محل تولد: کوهبنان یا حلب سوریه

حرفه: شاعر و عارف ایرانی

دیگر نام ها: شاه نعمت‌الله، شاه نعمت‌الله ولی، رئیس‌السلسله

آثار: رساله‌های شاه نعمت‌الله ولی، شرح لمعات

درگذشت: ۸۳۲ تا ۸۳۴ هجری قمری

ادامه
آپولو سایوز ماموریت آپولو سایوز؛ دست دادن در فضا

ایده همکاری فضایی میان آمریکا و شوروی، در بحبوحه رقابت های فضایی دهه ۱۹۶۰ مطرح شد. در آن دوران، هر دو ابرقدرت در تلاش بودند تا به دستاوردهای فضایی بیشتری دست یابند. آمریکا با برنامه فضایی آپولو، به دنبال فرود انسان بر کره ماه بود و شوروی نیز برنامه فضایی سایوز را برای ارسال فضانورد به مدار زمین دنبال می کرد. با وجود رقابت های موجود، هر دو کشور به این نتیجه رسیدند که برقراری همکاری در برخی از زمینه های فضایی می تواند برایشان مفید باشد. ایمنی فضانوردان، یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رفت. در صورت بروز مشکل برای فضاپیمای یکی از کشورها در فضا، امکان نجات فضانوردان توسط کشور دیگر وجود نداشت.

مذاکرات برای انجام ماموریت مشترک آپولو سایوز، از سال ۱۹۷۰ آغاز شد. این مذاکرات با پیچیدگی های سیاسی و فنی همراه بود. مهندسان هر دو کشور می بایست بر روی سیستم های اتصال فضاپیماها و فرآیندهای اضطراری به توافق می رسیدند. موفقیت ماموریت آپولو سایوز، نیازمند هماهنگی و همکاری نزدیک میان تیم های مهندسی و فضانوردان آمریکا و شوروی بود. فضانوردان هر دو کشور می بایست زبان یکدیگر را فرا می گرفتند و با سیستم های فضاپیمای طرف مقابل آشنا می شدند.

فضاپیماهای آپولو و سایوز

ماموریت آپولو سایوز، از دو فضاپیمای کاملا متفاوت تشکیل شده بود:

ادامه
نیلوفر اردلان بیوگرافی نیلوفر اردلان؛ سرمربی فوتسال و فوتبال بانوان ایران

چکیده بیوگرافی نیلوفر اردلان

نام کامل: نیلوفر اردلان

تاریخ تولد: ۸ خرداد ۱۳۶۴

محل تولد: تهران 

حرفه: بازیکن سابق فوتبال و فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان

سال های فعالیت: ۱۳۸۵ تاکنون

قد: ۱ متر و ۷۲ سانتی متر

ادامه
حمیدرضا آذرنگ بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ؛ بازیگر سینما و تلویزیون ایران

چکیده بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

نام کامل: حمیدرضا آذرنگ

تاریخ تولد: تهران

محل تولد: ۲ خرداد ۱۳۵۱ 

حرفه: بازیگر، نویسنده، کارگردان و صداپیشه

تحصیلات: روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن 

ادامه
محمدعلی جمال زاده بیوگرافی محمدعلی جمال زاده؛ پدر داستان های کوتاه فارسی

تاریخ تولد: ۲۳ دی ۱۲۷۰

محل تولد: اصفهان، ایران

حرفه: نویسنده و مترجم

سال های فعالیت: ۱۳۰۰ تا ۱۳۴۴

درگذشت: ۲۴ دی ۱۳۷۶

آرامگاه: قبرستان پتی ساکونه ژنو

ادامه
دیالوگ های ماندگار درباره خدا

دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا پنجره ای به دنیای درون انسان می گشایند و راز و نیاز او با خالق هستی را به تصویر می کشند. در این مقاله از سرپوش به بررسی این دیالوگ ها در ادیان مختلف، ادبیات فارسی و سینمای جهان می پردازیم و نمونه هایی از دیالوگ های ماندگار درباره خدا را ارائه می دهیم. دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا همیشه در تاریکی سینما طنین انداز شده اند و ردی عمیق بر جان تماشاگران بر جای گذاشته اند. این دیالوگ ها می توانند دریچه ای به سوی دنیای معنویت و ایمان بگشایند و پرسش های بنیادین بشری درباره هستی و آفریننده آن را به چالش بکشند. دیالوگ های ماندگار و زیبا درباره خدا نمونه دیالوگ درباره خدا به دلیل قدرت شگفت انگیز سینما در به تصویر کشیدن احساسات و مفاهیم عمیق انسانی، از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند. نمونه هایی از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا در اینجا به چند نمونه از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا اشاره می کنیم: فیلم رستگاری در شاوشنک (۱۹۹۴): رد: "امید چیز خوبیه، شاید بهترین چیز. و یه چیز مطمئنه، هیچ چیز قوی تر از امید نیست." این دیالوگ به ایمان به خدا و قدرت امید در شرایط سخت زندگی اشاره دارد. فیلم فهرست شیندلر (۱۹۹۳): اسکار شیندلر: "من فقط می خواستم زندگی یک نفر را نجات دهم." این دیالوگ به ارزش ذاتی انسان و اهمیت نجات جان انسان ها از دیدگاه خداوند اشاره دارد. فیلم سکوت بره ها (۱۹۹۱): دکتر هانیبال لکتر: "خداوند در جزئیات است." این دیالوگ به ظرافت و زیبایی خلقت خداوند در دنیای پیرامون ما اشاره دارد. پارادیزو (۱۹۸۸): آلفردو: خسته شدی پدر؟ پدر روحانی: آره. موقع رفتن سرازیریه خدا کمک می کنه اما موقع برگشتن خدا فقط نگاه می کنه. الماس خونین (۲۰۰۶): بعضی وقتا این سوال برام پیش میاد که خدا مارو به خاطر بلاهایی که سر همدیگه میاریم می بخشه؟ ولی بعد به دور و برم نگاه می کنم و به ذهنم می رسه که خدا خیلی وقته اینجارو ترک کرده. نجات سربازان رایان: فرمانده: برید جلو خدا با ماست ... سرباز: اگه خدا با ماست پس کی با اوناست که مارو دارن تیکه و پاره می کنن؟ بوی خوش یک زن (۱۹۹۲): زنها ... تا حالا به زن ها فکر کردی؟ کی خلقشون کرده؟ خدا باید یه نابغه بوده باشه ... زیر نور ماه: خدا خیلی بزرگتر از اونه که بشه با گناه کردن ازش دور شد ... ستایش: حشمت فردوس: پیش خدا هم که باشی، وقتی مادرت زنگ می زنه باید جوابشو بدی. مارمولک: شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد، اما درهای رحمت خدا همیشه روی شما باز است و اینقدر به فکر راه دروها نباشید. خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست. خدا خدای آدم خلافکار هم هست. فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد. او اند لطافت، اند بخشش، بیخیال شدن، اند چشم پوشی و رفاقت است. دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم مارمولک رامبو (۱۹۸۸): موسی گانی: خدا آدمای دیوونه رو دوس داره! رمبو: چرا؟ موسی گانی: چون از اونا زیاد آفریده. سوپر نچرال: واقعا به خدا ایمان داری؟ چون اون میتونه آرامش بخش باشه. دین: ایمان دارم یه خدایی هست ولی مطمئن نیستم که اون هنوز به ما ایمان داره یا نه. کشوری برای پیرمردها نیست: تو زندگیم همیشه منتظر بودم که خدا، از یه جایی وارد زندگیم بشه ولی اون هیچوقت نیومد، البته اگر منم جای اون بودم خودمو قاطی همچین چیزی نمی کردم! دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم کشوری برای پیرمردها نیست سخن پایانی درباره دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا در هر قالبی که باشند، چه در متون کهن مذهبی، چه در اشعار و سروده ها و چه در فیلم های سینمایی، همواره گنجینه ای ارزشمند از حکمت و معرفت را به مخاطبان خود ارائه می دهند. این دیالوگ ها به ما یادآور می شوند که در جستجوی معنای زندگی و یافتن پاسخ سوالات خود، تنها نیستیم و همواره می توانیم با خالق هستی راز و نیاز کرده و از او یاری و راهنمایی بطلبیم. دیالوگ های ماندگار سینمای جهان درباره خدا گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش