سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
۱۵:۲۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ کد خبر: ۹۸۰۵۰۱۴۸۰
رادیو و تلویزیون

محمد رضا احمدی:

باور نمی‌کنم مزدک میرزایی رفته باشد/ گفتند ۶۰ میلیون بده و بروید آذربایجان

محمدرضا احمدی,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
مجری برنامه ستاره ساز درخصوص رفتن مزدک میرزایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،فصل اول برنامه ستاره ساز هفته گذشته به پایان رسید. این برنامه که با معرفی استعدادهای برتر فوتبال از سراسر نقاط ایران کارش را آغاز کرده بود طی ۶ ماه فعالیت فاز جدیدی از برنامه سازی در تلویزیون را پیاده کرد. با محمدرضا احمدی، مجری برنامه ستاره ساز درخصوص اتفاقات فصل اول و برنامه‌های پیش رو برای ساخت فصل دوم گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

فصل اول برنامه ستاره‌ساز به پایان رسید. ارزیابی‌تان از این برنامه چه بود؟

یک برنامه بسیار خوب تهیه شد که باید به شبکه سه به آن تبریک گفت. روز اولی که این برنامه را شروع کردیم همه آن را به اسم یک برنامه تلویزیونی نگاه کردند ولی هرچه جلوتر رفتیم قضیه جدی‌تر شد و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شدیم. شب به شب این برنامه را دنبال می‌کردم، به ما پیام می‌دادند حتی به بچه‌ها زنگ می‌زدند و این باعث شده بود کار ما سخت‌تر شود. البته این را بگویم هیچ‌وقت وظیفه تلویزیون نبوده که یک برنامه ورزشی تهیه کند که در آن استعدادیابی صورت بگیرد.

ما به شکل یک آکادمی فوتبال این کار را انجام دادیم و توانستیم در این بین نفر اول باشیم. نزدیک به شش ماه این برنامه را تهیه کردیم که جالب است بدانید بعضی از بچه‌ها همراه با خانواده در اینجا بودند حتی خورد و خوراک و اسکان آنها با ما بود. خیلی از هزینه‌ها را خود تهیه‌کننده انجام داد. ما یک سفر به مشهد داشتیم که بسیار باارزش بود. تفریحاتی در کنار ورزش فوتبال داشتیم مانند رفتن به کارتینگ، به خانه تکواندو رفتیم. انشاالله فصل دوم برنامه ستاره‌ساز بتواند بهتر از فصل اول عمل کند. فکر می‌کنم کسانی که بخواهند قسمت دوم برنامه ستاره‌ساز را بسازند، با توجه به استقبال و نگاه مردم، سخت‌تر خواهد شد. فکر می‌کنم قطعا از برنامه ستاره‌ساز هستند بازیکنانی که در آینده بتوانند ملی‌پوش شوند و آینده فوتبال ایران را بسازند.

خیلی‌ها در مورد داوران سوال می‌پرسند. نحوه انتخاب آنها چگونه بود؟

انتخاب داور کار سختی است. شما باید داوری را کنار خودت بیاوری که حتی در رسانه‌ هم حضور داشته باشد و مورد پسند مردم باشد. ما باید داوران را طوری انتخاب می‌کردیم که هم از استقلال و پرسپولیس باشند و هم اینکه حرفی برای گفتن داشته باشند تا به کسی بر نخورد. به طور مثال فیروز کریمی سالهای سال در فوتبال ایران کار کرده، در بازیکن‌سازی معروف است، ادبیات رسانه را بلد است و نحوه برخورد در فضاهای مختلف را می‌داند. آقای عزیزی که غزال تیزپای فوتبال ایران است و صراحت گفتار ایشان را هم که همه به آن واقف هستند.

بزیک و جباری هم که پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس هستند. بزیک سالهاست در فوتبال ایران کار کرده و به عنوان سرمربی هم فعالیت کرده است. جباری هم که بارها علاقمندی خودش را در تیم‌های پایه نشان داده، او طراحی تمرینات فوق‌العاده‌ای دارد. شاید خیلی از مردم بگویند کاش این هم بود اما فکر می‌کنم انتخاب داوری خوبی داشیتم. ما داریم ستاره‌هایی را که خیلی دوست‌داشتنی هستند. حتی می‌توانستند در این برنامه کنار ما حضور داشته باشند اما فن بیان لازم را ندارند.

اما خیلی‌ها می‌گویند حضور مجتبی جباری و فیروز کریمی که معمولا در کار جدی هستند در کنار دو داور دیگر همخوانی نداشته است؟

در کنار آقای جباری ما خداداد عزیزی را هم داشتیم که بسیار بانمک و بامزه بودند، ایشان خیلی سرزباندارتر از جباری هستند و حتی خود آقامجتبی هر جا لازم بود حتی شوخی هم می‌کرد.

در طول ساخت برنامه آیا بودند کسانی که بیایند و به این بازیکنان پیشنهادات غیرمتعارف بدهند؟

بله متاسفانه چنین چیزی وجود داشت. وقتی برنامه ما کمی رنگ و بوی جدی‌تری به خودش گرفت، بودند کسانی که می‌آمدند و در سالن با بچه‌ها صحبت می‌کردند. داشتیم کسی که گفته بود ۶۰ میلیون تومان بده فرزندتان را می‌بریم لیگ آذربایجان. یا کسی بود که گفت ۴۰ میلیون تومان بدهید تا فرزندتان به لیگ گرجستان برود. پدر و مادران هم می‌آمدند با ما درمیان می‌گذاشتند و ما هم سعی می‌کردیم کمک‌شان کنیم. متاسفانه در فینال آقای پروین حرف بسیار خوبی زد؛ گفت ما میلیاردی برای خرید یک بازیکن هزینه می‌کنیم اما حاضر نیستیم میلیونی در تیم‌های پایه هزینه کنیم.

این مشکل برنامه ستاره‌ساز نیست و مشکل فوتبال ایران است و سالیان سال است که همه را اذیت می‌کند. اینکه ما نگاه ویژه به تیم‌های پایه نداریم آزاردهنده است. تا زمانی که به این موضوعات اهمیت داده نشود همین مشکلات در فوتبال ایران وجود خواهد داشت. آقای بزیک حتی روی آنتن زنده برنامه شبکه سه که حتی در تیم‌های پایه‌ای هستند که در یک تیم ۱۰ بازیکن پولی به تیم راه پیدا می‌کنند تا خرج هزینه‌های تیم از دل آن در بیاید. این یک فاجعه عجیب و غریب است!

 در مورد آقای پروین گفتید. ایشان چگونه قبول کرد که در این برنامه حضور پیدا کند؟

آقای پروین خیلی لطف داشتند. بچه‌ها را کامل می‌شناختند. به جرأت می‌توانم بگویم بالای ۶۰، ۷۰ درصد برنامه را دیده بودند و بچه‌ها را به اسم می‌شناختند. من و آقای عزیزی با ایشان تماس گرفتیم و دعوتمان را پذیرفتند حتی ایشان به ما گفتند که اگر فصل دوم برنامه ستاره‌ساز را بسازید من به عنوان تماشاگر در سالن حضور پیدا خواهم کرد. این حرف ایشان برای ما خیلی ارزشمند است.

چه برنامه‌ای برای ساخت ادامه این برنامه دارید؟

هیچ اطلاعی ندارم. فقط امیدوارم خیلی پررنگتر و جذابتر از فصل قبل باشد. حتی این را هم نمی‌دانم که خود من هستم یا خیر. این اختیار برای شبکه محترم شبکه سه وجود دارد که اگر دوست داشته باشد می‌تواند به گزینه دیگر هم برای اجرا فکر کند اما این را می‌دانم که اتاق فکر فصل دوم دایر است و حتی جلساتی را نیز در این باره برگزار کردیم. باید منتظر بمانیم ببینیم کی فصل آغاز خواهد شد.

نظرتان در خصوص رفتن مزدک میرزایی چیست؟

هنوز باور نمی‌کنم باید منتظر بمانیم و ببینم تا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ایشان جزو همکاران خوب و دوست‌داشتنی ما بوده و هستند. برای همه‌مان مثل یک شوک می‌ماند.

  • 9
  • 5
۵۰%
همه چیز درباره
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
بزرگمهر بختگان زندگینامه بزرگمهر بختگان حکیم بزرگ ساسانی

تاریخ تولد: ۱۸ دی ماه د ۵۱۱ سال پیش از میلاد

محل تولد: خروسان

لقب: بزرگمهر

حرفه: حکیم و وزیر

دوران زندگی: دوران ساسانیان، پادشاهی خسرو انوشیروان

ادامه
صبا آذرپیک بیوگرافی صبا آذرپیک روزنامه نگار سیاسی و ماجرای دستگیری وی

تاریخ تولد: ۱۳۶۰

ملیت: ایرانی

نام مستعار: صبا آذرپیک

حرفه: روزنامه نگار و خبرنگار گروه سیاسی روزنامه اعتماد

آغاز فعالیت: سال ۱۳۸۰ تاکنون

ادامه
یاشار سلطانی بیوگرافی روزنامه نگار سیاسی؛ یاشار سلطانی و حواشی وی

ملیت: ایرانی

حرفه: روزنامه نگار فرهنگی - سیاسی، مدیر مسئول وبگاه معماری نیوز

شغل های دولتی: کاندید انتخابات شورای شهر تهران سال ۱۳۹۶

حزب سیاسی: اصلاح طلب

یاشار سلطانیبیوگرافی یاشار سلطانی

ادامه
زندگینامه امام زاده صالح زندگینامه امامزاده صالح تهران و محل دفن ایشان

نام پدر: اما موسی کاظم (ع)

محل دفن: تهران، شهرستان شمیرانات، شهر تجریش

تاریخ تاسیس بارگاه: قرن پنجم هجری قمری

روز بزرگداشت: ۵ ذیقعده

زندگینامه امامزاده صالح

باورها و اعتقادات مذهبی، نقشی پررنگ در شکل گیری فرهنگ و هویت ایرانیان داشته است. احترام به سادات و نوادگان پیامبر اکرم (ص) از جمله این باورهاست. از این رو، در طول تاریخ ایران، امامزادگان همواره به عنوان واسطه های فیض الهی و امامان معصوم (ع) مورد توجه مردم قرار داشته اند. آرامگاه این بزرگواران، به اماکن زیارتی تبدیل شده و مردم برای طلب حاجت، شفا و دفع بلا به آنها توسل می جویند.

ادامه
شاه نعمت الله ولی زندگینامه شاه نعمت الله ولی؛ عارف نامدار و شاعر پرآوازه

تاریخ تولد: ۷۳۰ تا ۷۳۱ هجری قمری

محل تولد: کوهبنان یا حلب سوریه

حرفه: شاعر و عارف ایرانی

دیگر نام ها: شاه نعمت‌الله، شاه نعمت‌الله ولی، رئیس‌السلسله

آثار: رساله‌های شاه نعمت‌الله ولی، شرح لمعات

درگذشت: ۸۳۲ تا ۸۳۴ هجری قمری

ادامه
آپولو سایوز ماموریت آپولو سایوز؛ دست دادن در فضا

ایده همکاری فضایی میان آمریکا و شوروی، در بحبوحه رقابت های فضایی دهه ۱۹۶۰ مطرح شد. در آن دوران، هر دو ابرقدرت در تلاش بودند تا به دستاوردهای فضایی بیشتری دست یابند. آمریکا با برنامه فضایی آپولو، به دنبال فرود انسان بر کره ماه بود و شوروی نیز برنامه فضایی سایوز را برای ارسال فضانورد به مدار زمین دنبال می کرد. با وجود رقابت های موجود، هر دو کشور به این نتیجه رسیدند که برقراری همکاری در برخی از زمینه های فضایی می تواند برایشان مفید باشد. ایمنی فضانوردان، یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رفت. در صورت بروز مشکل برای فضاپیمای یکی از کشورها در فضا، امکان نجات فضانوردان توسط کشور دیگر وجود نداشت.

مذاکرات برای انجام ماموریت مشترک آپولو سایوز، از سال ۱۹۷۰ آغاز شد. این مذاکرات با پیچیدگی های سیاسی و فنی همراه بود. مهندسان هر دو کشور می بایست بر روی سیستم های اتصال فضاپیماها و فرآیندهای اضطراری به توافق می رسیدند. موفقیت ماموریت آپولو سایوز، نیازمند هماهنگی و همکاری نزدیک میان تیم های مهندسی و فضانوردان آمریکا و شوروی بود. فضانوردان هر دو کشور می بایست زبان یکدیگر را فرا می گرفتند و با سیستم های فضاپیمای طرف مقابل آشنا می شدند.

فضاپیماهای آپولو و سایوز

ماموریت آپولو سایوز، از دو فضاپیمای کاملا متفاوت تشکیل شده بود:

ادامه
نیلوفر اردلان بیوگرافی نیلوفر اردلان؛ سرمربی فوتسال و فوتبال بانوان ایران

چکیده بیوگرافی نیلوفر اردلان

نام کامل: نیلوفر اردلان

تاریخ تولد: ۸ خرداد ۱۳۶۴

محل تولد: تهران 

حرفه: بازیکن سابق فوتبال و فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان

سال های فعالیت: ۱۳۸۵ تاکنون

قد: ۱ متر و ۷۲ سانتی متر

ادامه
حمیدرضا آذرنگ بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ؛ بازیگر سینما و تلویزیون ایران

چکیده بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

نام کامل: حمیدرضا آذرنگ

تاریخ تولد: تهران

محل تولد: ۲ خرداد ۱۳۵۱ 

حرفه: بازیگر، نویسنده، کارگردان و صداپیشه

تحصیلات: روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن 

ادامه
محمدعلی جمال زاده بیوگرافی محمدعلی جمال زاده؛ پدر داستان های کوتاه فارسی

تاریخ تولد: ۲۳ دی ۱۲۷۰

محل تولد: اصفهان، ایران

حرفه: نویسنده و مترجم

سال های فعالیت: ۱۳۰۰ تا ۱۳۴۴

درگذشت: ۲۴ دی ۱۳۷۶

آرامگاه: قبرستان پتی ساکونه ژنو

ادامه
دیالوگ های ماندگار درباره خدا

دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا پنجره ای به دنیای درون انسان می گشایند و راز و نیاز او با خالق هستی را به تصویر می کشند. در این مقاله از سرپوش به بررسی این دیالوگ ها در ادیان مختلف، ادبیات فارسی و سینمای جهان می پردازیم و نمونه هایی از دیالوگ های ماندگار درباره خدا را ارائه می دهیم. دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا همیشه در تاریکی سینما طنین انداز شده اند و ردی عمیق بر جان تماشاگران بر جای گذاشته اند. این دیالوگ ها می توانند دریچه ای به سوی دنیای معنویت و ایمان بگشایند و پرسش های بنیادین بشری درباره هستی و آفریننده آن را به چالش بکشند. دیالوگ های ماندگار و زیبا درباره خدا نمونه دیالوگ درباره خدا به دلیل قدرت شگفت انگیز سینما در به تصویر کشیدن احساسات و مفاهیم عمیق انسانی، از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند. نمونه هایی از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا در اینجا به چند نمونه از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا اشاره می کنیم: فیلم رستگاری در شاوشنک (۱۹۹۴): رد: "امید چیز خوبیه، شاید بهترین چیز. و یه چیز مطمئنه، هیچ چیز قوی تر از امید نیست." این دیالوگ به ایمان به خدا و قدرت امید در شرایط سخت زندگی اشاره دارد. فیلم فهرست شیندلر (۱۹۹۳): اسکار شیندلر: "من فقط می خواستم زندگی یک نفر را نجات دهم." این دیالوگ به ارزش ذاتی انسان و اهمیت نجات جان انسان ها از دیدگاه خداوند اشاره دارد. فیلم سکوت بره ها (۱۹۹۱): دکتر هانیبال لکتر: "خداوند در جزئیات است." این دیالوگ به ظرافت و زیبایی خلقت خداوند در دنیای پیرامون ما اشاره دارد. پارادیزو (۱۹۸۸): آلفردو: خسته شدی پدر؟ پدر روحانی: آره. موقع رفتن سرازیریه خدا کمک می کنه اما موقع برگشتن خدا فقط نگاه می کنه. الماس خونین (۲۰۰۶): بعضی وقتا این سوال برام پیش میاد که خدا مارو به خاطر بلاهایی که سر همدیگه میاریم می بخشه؟ ولی بعد به دور و برم نگاه می کنم و به ذهنم می رسه که خدا خیلی وقته اینجارو ترک کرده. نجات سربازان رایان: فرمانده: برید جلو خدا با ماست ... سرباز: اگه خدا با ماست پس کی با اوناست که مارو دارن تیکه و پاره می کنن؟ بوی خوش یک زن (۱۹۹۲): زنها ... تا حالا به زن ها فکر کردی؟ کی خلقشون کرده؟ خدا باید یه نابغه بوده باشه ... زیر نور ماه: خدا خیلی بزرگتر از اونه که بشه با گناه کردن ازش دور شد ... ستایش: حشمت فردوس: پیش خدا هم که باشی، وقتی مادرت زنگ می زنه باید جوابشو بدی. مارمولک: شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد، اما درهای رحمت خدا همیشه روی شما باز است و اینقدر به فکر راه دروها نباشید. خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست. خدا خدای آدم خلافکار هم هست. فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد. او اند لطافت، اند بخشش، بیخیال شدن، اند چشم پوشی و رفاقت است. دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم مارمولک رامبو (۱۹۸۸): موسی گانی: خدا آدمای دیوونه رو دوس داره! رمبو: چرا؟ موسی گانی: چون از اونا زیاد آفریده. سوپر نچرال: واقعا به خدا ایمان داری؟ چون اون میتونه آرامش بخش باشه. دین: ایمان دارم یه خدایی هست ولی مطمئن نیستم که اون هنوز به ما ایمان داره یا نه. کشوری برای پیرمردها نیست: تو زندگیم همیشه منتظر بودم که خدا، از یه جایی وارد زندگیم بشه ولی اون هیچوقت نیومد، البته اگر منم جای اون بودم خودمو قاطی همچین چیزی نمی کردم! دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم کشوری برای پیرمردها نیست سخن پایانی درباره دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا در هر قالبی که باشند، چه در متون کهن مذهبی، چه در اشعار و سروده ها و چه در فیلم های سینمایی، همواره گنجینه ای ارزشمند از حکمت و معرفت را به مخاطبان خود ارائه می دهند. این دیالوگ ها به ما یادآور می شوند که در جستجوی معنای زندگی و یافتن پاسخ سوالات خود، تنها نیستیم و همواره می توانیم با خالق هستی راز و نیاز کرده و از او یاری و راهنمایی بطلبیم. دیالوگ های ماندگار سینمای جهان درباره خدا گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش