جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
۱۲:۳۳ - ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ کد خبر: ۹۶۰۱۰۰۹۶۷
چهره ها در سینما و تلویزیون

مصابه با بازیگران سریال های نوروزی;

شهرزاد کمال زاده در مرز خوشبختی!

اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران,شهرزاد کمال زاده در مرز خوشبختی
بازیگر سریال «مرز خوشبختی» گفت: مدتی به ژانر کمدی گارد داشتم و می‌ترسیدم با حضور در کمدی، پیشنهادهای درام اجتماعی را از دست بدهم. اما بعد از مدت‌ها دوست داشتم در کاری با فضای متفاوت و طنز موقعیت بازی کنم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: مدت‌ها بود که بسیاری از اطرافیانم از من می‌پرسیدند چرا مدام در قالب نقش‌های منفی، خاکستری و اندوهگین بازی می‌کنی؟ آنها هم از من توقع داشتند تا بعد از مدت‌ها در اثری سرگرم کننده و شیرین حضور داشته باشم.

 

این بازیگر همچنین افزود: یادم است در برهه‌ای از زمان پیشنهاد حضور در نقش‌های کمدی داشتم، اما متاسفانه به این ژانر گارد داشتم. چراکه می‌ترسیدم با حضور در کمدی، پیشنهادهای درام اجتماعی را از دست بدهم. اما بعد از مدت‌ها دوست داشتم در کاری که فضای متفاوت تری دارد و طنز موقعیت هست بازی کنم.

 

کمال زاده با اشاره به شخصیت خود در این سریال افزود:‌ فرشته زنی قوی و صاحب گلخانه‌ای در شهرستان محلات است. او در مواجهه با آدم‌های اطراف و مردها بسیار سخت و بد اخلاق است. در خلال داستان مشکلی پیش می‌آید که پای فرشته را هم به ماجرا وارد می‌کند اما او سعی می‌کند تا برای حل مشکل به اطرافیانش کمک کند و در این بین وارد اتفاقاتی احساسی می‌شود.

 

وی با اشاره به جدید بودن قصه‌ای که در این سریال به آن پرداخته می‌شود، گفت: خیلی سخت است که بخواهم الان درباره سریال‌های نوروزی صحبت کنم، چراکه همه اتفاق‌ها در پخش و با توجه به نظر مخاطب رخ می‌دهد.

 

گاهی اوقات برخی سکانس‌ها برای ما جالب است، اما برای مخاطب نه و برعکس آن هم پیش آمده است. قصه «مرز خوشبختی» در جامعه پیرامون‌مان وجود دارد و نمی‌توانم بگویم قصه نویی است، اما در ساختار نه. نوع کارگردانی و بازی‌ها بسیار متفاوت است و فضای دوستانه و صمیمی وجود دارد که در جذب مخاطب کمک‌مان می‌کند تا در ایام نوروز دیده شود. در نوروز امسال آثار خوبی پخش می‌شود. «علی البدل» سیروس مقدم با بازیگرها و فضای متفاوتش نسبت به کار ما فضای جدیدی دارد.

 

بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» ادامه داد: ما سه ماه در شرایط سخت و دور از خانه کار کردیم و سعی داشتیم تا جایی که در توانمان بوده مجموعه‌ای آبرومندانه را تولید کنیم تا مردم از دیدنش لذت ببرند. بخش‌هایی از بازی‌ام در محلات و بخشی را نیز در تهران بازی کردم.

 

وی در همین زمینه افزود:‌ روزهای ابتدایی که می‌خواستم به محلات سفر کنم خیلی ناراحت بودم آنهم به این دلیل که تصوری از فضای آنجا نداشتم، اما وقتی در آن شرایط قرار گرفتم و با آب و هوای خوب،‌ برخورد مردم و محبتی که به ما داشتند مواجه شدم، نظرم عوض شد. محلات شهر گل است و در آنجا گل‌های زیبا و طبیعت خیلی خوبی را دیدیم.

شهری که نه ترافیک داشت و نه مجبور بودیم مدت‌ها به دنبال جای پارک خودرو بگردیم. با صرف ده دقیقه از شمال شهر به جنوب آن می‌رفتیم و ترافیکی در کار نبود. علاوه بر این محبتی که مردم این شهر به ما داشتند آنقدر به دل ما نشست که سختی‌ها را کمتر حس کردیم و واقعا حس می‌کردیم که در خانه خودمان هستیم. حضور در این شهرستان یکی از خاطرات شیرین سفرهایم در سالهای کاریم شد.

 

این بازیگر درباره اینکه این سریال،‌ اثری مردانه است، نیز گفت‌: حسین سهیلی زاده کارگردان اصولا در مورد همه کاراکترهایی که به قصه‌اش وارد می‌کند فکر می‌کند.

به هر حال در قصه‌های مرد محور نمی‌توان وزنه را فقط مردها دانست، چراکه برای مخاطب جذابیت نخواهد داشت و باید زن و مرد در کنار هم باشند. مخصوصا اگر مردانه بودن در سریال باشد، شاید مقداری کشش و جاذبه کار را پایین بیاورد. اتفاقا سهیلی زاده قسمت به قسمت به حضور تک تک بازیگران برایشان فکر کرده است.

 

وی ادامه داد: دیگر از بازی کردن نقشی که انتخابش کردم نمی‌ترسم چراکه حتما به آنها فکر کردم و همیشه هم چون با خدا معامله می‌کنم خیالم راحت است. حتی مدتی پیش قرارداد سریالی را بستم که بنا به دلایلی نتوانستم در آن حضور داشته باشم و بعد دیدم که به نفعم بود.

 

این بازیگر درباره همکاری با سهیلی زاده نیز بیان داشت: این دومین تجربه همکاری‌ام با او بعد از سریال «نیاز» بود. سهیلی زاده اگر بازیگری را انتخاب می‌کند هرگز او را کوچک و ذلیل نمی‌کند و بدون هدف نیست. با اینکه قسمت‌های پایانی کامل نوشته نشده بود من با اعتماد خاصی مقابل دوربین رفتم.

 

وی در پایان افزود: همیشه از همکاری با او لذت می‌برم و حس می‌کنم پدر و فردی دلسوز است که اخلاق و شخصیت و منش او برایم از هر چیزی بالاتر است. مدیریت و نوع نگاه درستش فضای امنی را در کار برایم بوجود آورد که فقط بتوانم به خوبی روی کارم متمرکز باشم. از همکاری با او لذت می‌برم و جزو کارگردان‌هایی است که همیشه دوست دارم با او همکاری کنم.

 

 سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در ایام نوروز هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

 

 

  • 17
  • 2
۵۰%
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
بزرگمهر بختگان زندگینامه بزرگمهر بختگان حکیم بزرگ ساسانی

تاریخ تولد: ۱۸ دی ماه د ۵۱۱ سال پیش از میلاد

محل تولد: خروسان

لقب: بزرگمهر

حرفه: حکیم و وزیر

دوران زندگی: دوران ساسانیان، پادشاهی خسرو انوشیروان

ادامه
صبا آذرپیک بیوگرافی صبا آذرپیک روزنامه نگار سیاسی و ماجرای دستگیری وی

تاریخ تولد: ۱۳۶۰

ملیت: ایرانی

نام مستعار: صبا آذرپیک

حرفه: روزنامه نگار و خبرنگار گروه سیاسی روزنامه اعتماد

آغاز فعالیت: سال ۱۳۸۰ تاکنون

ادامه
یاشار سلطانی بیوگرافی روزنامه نگار سیاسی؛ یاشار سلطانی و حواشی وی

ملیت: ایرانی

حرفه: روزنامه نگار فرهنگی - سیاسی، مدیر مسئول وبگاه معماری نیوز

شغل های دولتی: کاندید انتخابات شورای شهر تهران سال ۱۳۹۶

حزب سیاسی: اصلاح طلب

یاشار سلطانیبیوگرافی یاشار سلطانی

ادامه
زندگینامه امام زاده صالح زندگینامه امامزاده صالح تهران و محل دفن ایشان

نام پدر: اما موسی کاظم (ع)

محل دفن: تهران، شهرستان شمیرانات، شهر تجریش

تاریخ تاسیس بارگاه: قرن پنجم هجری قمری

روز بزرگداشت: ۵ ذیقعده

زندگینامه امامزاده صالح

باورها و اعتقادات مذهبی، نقشی پررنگ در شکل گیری فرهنگ و هویت ایرانیان داشته است. احترام به سادات و نوادگان پیامبر اکرم (ص) از جمله این باورهاست. از این رو، در طول تاریخ ایران، امامزادگان همواره به عنوان واسطه های فیض الهی و امامان معصوم (ع) مورد توجه مردم قرار داشته اند. آرامگاه این بزرگواران، به اماکن زیارتی تبدیل شده و مردم برای طلب حاجت، شفا و دفع بلا به آنها توسل می جویند.

ادامه
شاه نعمت الله ولی زندگینامه شاه نعمت الله ولی؛ عارف نامدار و شاعر پرآوازه

تاریخ تولد: ۷۳۰ تا ۷۳۱ هجری قمری

محل تولد: کوهبنان یا حلب سوریه

حرفه: شاعر و عارف ایرانی

دیگر نام ها: شاه نعمت‌الله، شاه نعمت‌الله ولی، رئیس‌السلسله

آثار: رساله‌های شاه نعمت‌الله ولی، شرح لمعات

درگذشت: ۸۳۲ تا ۸۳۴ هجری قمری

ادامه
آپولو سایوز ماموریت آپولو سایوز؛ دست دادن در فضا

ایده همکاری فضایی میان آمریکا و شوروی، در بحبوحه رقابت های فضایی دهه ۱۹۶۰ مطرح شد. در آن دوران، هر دو ابرقدرت در تلاش بودند تا به دستاوردهای فضایی بیشتری دست یابند. آمریکا با برنامه فضایی آپولو، به دنبال فرود انسان بر کره ماه بود و شوروی نیز برنامه فضایی سایوز را برای ارسال فضانورد به مدار زمین دنبال می کرد. با وجود رقابت های موجود، هر دو کشور به این نتیجه رسیدند که برقراری همکاری در برخی از زمینه های فضایی می تواند برایشان مفید باشد. ایمنی فضانوردان، یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رفت. در صورت بروز مشکل برای فضاپیمای یکی از کشورها در فضا، امکان نجات فضانوردان توسط کشور دیگر وجود نداشت.

مذاکرات برای انجام ماموریت مشترک آپولو سایوز، از سال ۱۹۷۰ آغاز شد. این مذاکرات با پیچیدگی های سیاسی و فنی همراه بود. مهندسان هر دو کشور می بایست بر روی سیستم های اتصال فضاپیماها و فرآیندهای اضطراری به توافق می رسیدند. موفقیت ماموریت آپولو سایوز، نیازمند هماهنگی و همکاری نزدیک میان تیم های مهندسی و فضانوردان آمریکا و شوروی بود. فضانوردان هر دو کشور می بایست زبان یکدیگر را فرا می گرفتند و با سیستم های فضاپیمای طرف مقابل آشنا می شدند.

فضاپیماهای آپولو و سایوز

ماموریت آپولو سایوز، از دو فضاپیمای کاملا متفاوت تشکیل شده بود:

ادامه
نیلوفر اردلان بیوگرافی نیلوفر اردلان؛ سرمربی فوتسال و فوتبال بانوان ایران

چکیده بیوگرافی نیلوفر اردلان

نام کامل: نیلوفر اردلان

تاریخ تولد: ۸ خرداد ۱۳۶۴

محل تولد: تهران 

حرفه: بازیکن سابق فوتبال و فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان

سال های فعالیت: ۱۳۸۵ تاکنون

قد: ۱ متر و ۷۲ سانتی متر

ادامه
حمیدرضا آذرنگ بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ؛ بازیگر سینما و تلویزیون ایران

چکیده بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

نام کامل: حمیدرضا آذرنگ

تاریخ تولد: تهران

محل تولد: ۲ خرداد ۱۳۵۱ 

حرفه: بازیگر، نویسنده، کارگردان و صداپیشه

تحصیلات: روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن 

ادامه
محمدعلی جمال زاده بیوگرافی محمدعلی جمال زاده؛ پدر داستان های کوتاه فارسی

تاریخ تولد: ۲۳ دی ۱۲۷۰

محل تولد: اصفهان، ایران

حرفه: نویسنده و مترجم

سال های فعالیت: ۱۳۰۰ تا ۱۳۴۴

درگذشت: ۲۴ دی ۱۳۷۶

آرامگاه: قبرستان پتی ساکونه ژنو

ادامه
دیالوگ های ماندگار درباره خدا

دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا پنجره ای به دنیای درون انسان می گشایند و راز و نیاز او با خالق هستی را به تصویر می کشند. در این مقاله از سرپوش به بررسی این دیالوگ ها در ادیان مختلف، ادبیات فارسی و سینمای جهان می پردازیم و نمونه هایی از دیالوگ های ماندگار درباره خدا را ارائه می دهیم. دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا همیشه در تاریکی سینما طنین انداز شده اند و ردی عمیق بر جان تماشاگران بر جای گذاشته اند. این دیالوگ ها می توانند دریچه ای به سوی دنیای معنویت و ایمان بگشایند و پرسش های بنیادین بشری درباره هستی و آفریننده آن را به چالش بکشند. دیالوگ های ماندگار و زیبا درباره خدا نمونه دیالوگ درباره خدا به دلیل قدرت شگفت انگیز سینما در به تصویر کشیدن احساسات و مفاهیم عمیق انسانی، از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند. نمونه هایی از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا در اینجا به چند نمونه از دیالوگ های سینمایی معروف درباره خدا اشاره می کنیم: فیلم رستگاری در شاوشنک (۱۹۹۴): رد: "امید چیز خوبیه، شاید بهترین چیز. و یه چیز مطمئنه، هیچ چیز قوی تر از امید نیست." این دیالوگ به ایمان به خدا و قدرت امید در شرایط سخت زندگی اشاره دارد. فیلم فهرست شیندلر (۱۹۹۳): اسکار شیندلر: "من فقط می خواستم زندگی یک نفر را نجات دهم." این دیالوگ به ارزش ذاتی انسان و اهمیت نجات جان انسان ها از دیدگاه خداوند اشاره دارد. فیلم سکوت بره ها (۱۹۹۱): دکتر هانیبال لکتر: "خداوند در جزئیات است." این دیالوگ به ظرافت و زیبایی خلقت خداوند در دنیای پیرامون ما اشاره دارد. پارادیزو (۱۹۸۸): آلفردو: خسته شدی پدر؟ پدر روحانی: آره. موقع رفتن سرازیریه خدا کمک می کنه اما موقع برگشتن خدا فقط نگاه می کنه. الماس خونین (۲۰۰۶): بعضی وقتا این سوال برام پیش میاد که خدا مارو به خاطر بلاهایی که سر همدیگه میاریم می بخشه؟ ولی بعد به دور و برم نگاه می کنم و به ذهنم می رسه که خدا خیلی وقته اینجارو ترک کرده. نجات سربازان رایان: فرمانده: برید جلو خدا با ماست ... سرباز: اگه خدا با ماست پس کی با اوناست که مارو دارن تیکه و پاره می کنن؟ بوی خوش یک زن (۱۹۹۲): زنها ... تا حالا به زن ها فکر کردی؟ کی خلقشون کرده؟ خدا باید یه نابغه بوده باشه ... زیر نور ماه: خدا خیلی بزرگتر از اونه که بشه با گناه کردن ازش دور شد ... ستایش: حشمت فردوس: پیش خدا هم که باشی، وقتی مادرت زنگ می زنه باید جوابشو بدی. مارمولک: شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد، اما درهای رحمت خدا همیشه روی شما باز است و اینقدر به فکر راه دروها نباشید. خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست. خدا خدای آدم خلافکار هم هست. فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد. او اند لطافت، اند بخشش، بیخیال شدن، اند چشم پوشی و رفاقت است. دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم مارمولک رامبو (۱۹۸۸): موسی گانی: خدا آدمای دیوونه رو دوس داره! رمبو: چرا؟ موسی گانی: چون از اونا زیاد آفریده. سوپر نچرال: واقعا به خدا ایمان داری؟ چون اون میتونه آرامش بخش باشه. دین: ایمان دارم یه خدایی هست ولی مطمئن نیستم که اون هنوز به ما ایمان داره یا نه. کشوری برای پیرمردها نیست: تو زندگیم همیشه منتظر بودم که خدا، از یه جایی وارد زندگیم بشه ولی اون هیچوقت نیومد، البته اگر منم جای اون بودم خودمو قاطی همچین چیزی نمی کردم! دیالوگ های ماندگار درباره خدا؛ دیالوگ فیلم کشوری برای پیرمردها نیست سخن پایانی درباره دیالوگ های ماندگار درباره خدا دیالوگ های ماندگار درباره خدا در هر قالبی که باشند، چه در متون کهن مذهبی، چه در اشعار و سروده ها و چه در فیلم های سینمایی، همواره گنجینه ای ارزشمند از حکمت و معرفت را به مخاطبان خود ارائه می دهند. این دیالوگ ها به ما یادآور می شوند که در جستجوی معنای زندگی و یافتن پاسخ سوالات خود، تنها نیستیم و همواره می توانیم با خالق هستی راز و نیاز کرده و از او یاری و راهنمایی بطلبیم. دیالوگ های ماندگار سینمای جهان درباره خدا گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش