به گزارش ایسنا، رضا جعفری جوزانی نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده داشته و در آن داستانی معمایی و فلسفی را به تصویر کشیده است.
خلاصه داستان: "دریاچه ارواح" برگرفته از اشعار مولانا است. سرگذشت چند جوان و محقق که برای کشف اسرار "دریاچه ارواح" به جنگل ارواح سفر کرده و با حوادث ناگواری روبرو می شوند.
عوامل فیلم: نویسنده وکارگردان: رضا جعفری جوزانی، مجری طرح: رضا جعفری جوزانی ، دکترحسام بنی اقبال،مدیرتصویربرداری: معین نجاری، طراح صحنه ولباس: مهسا لطف،صدابردار: محمدرضا بیات، مدیرتولید: سعید دلیری، جانشین تولید: مهسا لطف، طراح چهرهپردازی: آذر سلوکی، مدیر روابط عمومی: دکترحسام بنی اقبال ، پگاه پورضرابیان.
گروه کارگردانی: برنامه ریز و دستیار اول: محمد مهرورز، دستیاردوم: مهلا اسماعیلی، دستیاران: مهدی اردلان ، امیراعتمادی، مدیر صحنه: محمد یامینی، مجری صحنه: پوریا نوریزاده، گروه تصویربرداری:بهمن احمدی، نوید آقایی ، احسان شیرمحمدی ، آرمین عبرتی ، محمد طالبی ، سروش علیزاده، مجری گریم: محمد کارشناس، مدیرتدارکات: حیدر زرقومی.
بازیگران به ترتیب حروف الفباء: مریم اکبری ، ایده ابوطالبی ، مهرنوش الله دادزاده ، حسام بنی اقبال ، پگاه حمیدی فر ، رضا خیاطی ، رضازارعی، نازنین علیدوست ،امیرحسین کامجو ، رضا مازندرانی ، پویا نیک پور، هادی یاس.
سایر عوامل: منشی صحنه: هاله مأذنی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه : مهدی حاجی یوسف،گروه تولید: مهدی اردلان ، پگاه پورضرابیان، دستیارتدارکات: سعید سرمدی، همیارتدارکات: کاظم گلشنی ، کیان عزیزیان، حمل ونقل :علی اکبر پورجمشید، سینه مبیل: سعید سرمدی.
ماهور الوند مقابل دوربین «عنکبوت» می رود
ماهور الوند که با فیلم «دختر» به سینمای ایران معرفی شد و این روزها سریال «نهنگ آبی» با بازی او در نمایش خانگی پخش میشود جدیدترین بازیگری است که قرار است جلوی دوربین ابراهیم ایرج زاد برود.
پیش از این حضور محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدانبخش و فرید سجادی حسینی در «عنکبوت» قطعی شده بود.
«عنکبوت» بعد از «تابستان داغ» دومین ساخته ایرج زاد محسوب میشود و با آغاز فیلمبرداری در روزهای آینده، نخستین نمایش «عنکبوت» در سیوهشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
«عنکبوت» به نویسندگی اکتای براهنی در کنار یک داستان جنایی با رگه های پررنگ اجتماعی اش می تواند از فیلم های بحث برانگیز امسال باشد. این اثر روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب شناسی و نقد نگاه تند است.
- 10
- 4